Vispak povećao udio izvoza u ukupnom prometu na 30 posto

Bez autora
Nov 13 2014

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko s realizacijom na inozemnim tržištima od 8.860.000 KM, od početka 2014. godine s današnjim danom, povećala je prihode od izvoza za 20 posto u odnosu na isti period lani. Time je udio izvoza u ukupnom prometu kompanije uvećan na 30 posto. To praktično znači da su se brendovi "zlatna džezva", "begova čorba", "tarhana","tajna", "laganini", "club čokolada", i drugi, u uvjetima oštre konkurencije s vodećim svjetskim kompanijama uspjeli izboriti za dodatne pozicije, više prometa i bolju naklonost kupaca, saopćeno je iz Vispaka. Procjena je da bismo do kraja 2014. trebali ostvariti ukupan izvoz od 11.000.000 KM, a što bi značilo nastavak trenda povećanja izvoza. Povećanje izvoza koje Vispak bilježi iz godine u godinu, daje dodatnu stabilnost i uvjet je za još snažniji razvoj kompanije u cjelini, kazao je menadžer izvoza u kompaniji Vispak d.d. Visoko Haris Salihbašić.

Vispak povećao udio izvoza u ukupnom prometu na 30 postoBosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko s realizacijom na inozemnim tržištima od 8.860.000 KM, od početka 2014. godine s današnjim danom, povećala je prihode od izvoza za 20 posto u odnosu na isti period lani.

Time je udio izvoza u ukupnom prometu kompanije uvećan na 30 posto. To praktično znači da su se brendovi "zlatna džezva", "begova čorba", "tarhana","tajna", "laganini", "club čokolada", i drugi, u uvjetima oštre konkurencije s vodećim svjetskim kompanijama uspjeli izboriti za dodatne pozicije, više prometa i bolju naklonost kupaca, saopćeno je iz Vispaka.

- Procjena je da bismo do kraja 2014. trebali ostvariti ukupan izvoz od  11.000.000 KM, a što bi značilo nastavak trenda povećanja izvoza. Povećanje izvoza koje Vispak bilježi iz godine u godinu, daje dodatnu stabilnost i uvjet je za još snažniji razvoj kompanije u cjelini- kazao je menadžer izvoza u kompaniji Vispak d.d. Visoko Haris Salihbašić.

Standardno najbolje tržište je SAD. Zlatna džezva je ulistana u maloprodajne lance najveće svjetske trgovinske mreže Walmart, a prodaja se obavlja i putem Amazon.com i Walmart.com.

Slijedi tržište Hrvatske, a prave bosanske kafe "zlatne džezve" se nakon Bosne i Hercegovine i SAD-a popije najviše u ovoj susjednoj zemlji.

Značajne rezultate Vispak u Hrvatskoj ima i u prodaji "club čokolada". Dobri rezultati su ostvareni na tržištu Slovenije.

U saopćenju se navodi da je ove godine uspostavljena poslovna saradnja s Mercatorom Slovenije, a radi se i na ulistavanju Vispakovih proizvoda u maloprodajnim lancima Špar i Tuš u Sloveniji.

Prva značajna isporuka čokolada i čajeva ove godine napravljena je i na tržištu Kosova.

- S jednim značajnim partnerom iz Hrvatske se radi na ostvarenju zajedničkog nastupa na tržištima Njemačke, Poljske, Češke, Austrije, Slovačke, Mađarske, Rumunije, Moldavije, Bugarske i Albanije. Cilj je da se iskoriste postojeći logistički i distributivni kanali. Istodobno se vode aktivnosti na uspostavljanju poslovne saradnje s Rusijom. Intenziviran je također izvoz u Kanadu- navodi Salihbašić.

Vispak izvozi u 22 zemlje svijeta na četiri kontinenta. Od decembra 2010. Vispak je dio AS GROUP, koja zapošljava 2.700 radnika, i u okviru koje uz Vispak d.d. Visoko posluju kompanije AS d.o.o. Jelah, Klas d.d. Sarajevo, Sprind d.d. Sarajevo, Mlin i pekara Ljubače, Napredak d.d Tešanj, Fortitudo d.o.o. Travnik i Vemal d.d. Tešanj, navodi se u saopćenju Vispaka.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik